Malí obchodníci s kamennými prodejnami jsou v současné koronavirové krizi jednou z ekonomicky nejzasaženějších skupin. Hlavní roli v tom hraje samozřejmě fakt, že obchody jsou zavřené a zákazníci v nich nemohou nakoupit. V mnoha případech se ale potvrzuje fakt, že nová doba si prostě žádá nové přístupy. Rádi bychom pomohli malým obchodníkům i v této době inovovat, naučit je, jak lépe zacílit na jejich zákazníky a pomoci jim s jejich přítomností v on-line prostoru.
Cílem Sdílko akademie je poskytnout malým obchodníkům vzdělávací program, který je naučí, jak se přizpůsobit nové covidové době. V rámci 5 on-line webinářů se dozví tipy, jak na marketing, reklamu na Facebooku a Instagramu, zjistí, jaké jsou časté chyby při tvorbě e-shopů, jak na správný interiér prodejny a jak lze kreativně upravit výlohu jejich obchodu.
V březnu startujeme
